
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Creatos Dominik Leśniak, Ewelina Leśniak
al. Włókniarzy 221/225
90-642 Łódź
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Sklepem, wówczas wytłumaczymy w jaki sposób dokonać reklamacji.
Zwrot towaru
Jeżeli nie jesteś zadowolony z działania produktu, możesz go zwrócić w każdej chwili - satysfakcja gwarantowana. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Creatos Dominik Leśniak, Ewelina Leśniak
al. Włókniarzy 221/225
90-642 Łódź
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.